Аннотация и ключевые слова
Аннотация (русский):
Высшее образование стало основой экономического успеха в быстро развивающихся странах, таких как Соединенные Штаты. Эта статья посвящена анализу преимуществ, слабых мест и возможностей, связанных с улучшением образовательной системы развитых стран в надежде на развитие трудовых ресурсов в XXI в. и далее. Способность развиться и управлять знанием и практическими навыками, вкупе со всем тем, чего в действительности требуют работодатели, позволила бы преодолеть разрыв между высшим образованием и успехом в трудовой деятельности. Оптимизация системы образования лучше поддержала бы бизнес-компании, которые ищут возможность расширяться, создавать новые предприятия и развиваться в бизнесы, которые поставляют продукты и услуги, востребованные во всем остальном мире. Важно, чтобы в ходе реализации данных рекомендаций ничто не мешало бы студентам мыслить в конструктивном и инновационном ключе. Инновационные знания играют критически важную роль в развитии процессов, которые в перспективе повысят эффективность компаний. Цель в том, чтобы высшее образование не только готовило рабочую силу, более соответствующую требованиям бизнеса 21-го века, но и воспитывало граждан, способных внести вклад в повышение благосостояния общества в целом. В статье предлагаются рекомендации, как развивать и воспитывать студентов, чтобы они как можно лучше подготовились к тому, чтобы с первых же дней взять на себя важную роль в компаниях, куда они придут , что, в свою очередь, поможет самим компаниям развиваться и развивать местные общины, в которых они располагаются. Это создаст круговорот развития индивидов, бизнес-компаний, общин и наконец, самих вузов — всего того, что приобретает критически важное значение в современную эпоху и в будущем. Всеобщее экономичекое благосостояние, счастье и единство среди граждан станут целями и бизнеса, и вузов, ставящих перед собой цель добиться наивысшего уровня работы и учебы от всех сотрудников и студентов. Эта работа будет фокусироваться на стратегиях. Это рекомендации, которые разовьют студентов, которые лучше подготовит их, чтобы играть определенные роли в компаниях.. Это будет способствовать развитию людей, компаний, сообществ, и наконец самих учебных заведений, что будет критически важно в нашу современную эру и вперед в будущее. Полное экономическое благосостояние, счастье и единство среди граждан были бы целью и компаний, и учебных заведений.

Ключевые слова:
развитие образования, оптимизация образования, заранее подготовленная рабочая сила.
Текст

Our sincere thanks to Professor for giving us an elaborate feedback and critique on this paper. Her feedback has been incorporated into this paper.

Challenges to Education in the 21st Century

Introduction

«Today’s world is characterized by rapid change and knowledge-based economies. Enterprises are more knowledge-intensive, and increasingly rely on the ability to create and exploit knowledge in order to capitalize on this change and thereby achieve sustainable development... successful knowledge management is often the chief determinant for the survival of an enterprise in the knowledge-based economy (Zhou & Vaccaro, Knowledge Innovation).» Developing a system that easily allows for the transfer of students into the workforce following graduation has been a growing dilemma. Colleges have been at issue with determining what employers want from students when they enter the workforce, because of the

rapidly changing world of business and the way businesses meet client needs. It has become a bigger issue as businesses actively advance their technologies and processes to be more efficient, reduce costs, and provide a better experience for their clients. As these things have happened, colleges have fallen farther behind and developing students to be in line with what employers need.

A source is needed here to support the notion that this is actually a goal of higher education and a true dilemma. «We know that the nations that out-educate us today will out-compete us tomorrow. The ability of new industries to thrive depends on workers with the knowledge and the know-how to contribute in those fields. Unfortunately, today, our primary and secondary schools continue to trail many of our competitors, especially in the key areas of math and science. Here he is talking about k-12 education. You need a link to higher education which is the focus of this paper. Hundreds of thousands of high school graduates who are prepared for college don’t go to four-year or two-year schools because it’s just too expensive’ they run out of money. And roughly 40 percent of students who start college don’t complete college. So all along that education pipeline, too many people–too many of our young talented people — are slipping through the cracks. It’s not only heartbreaking for those students; it’s a loss for our economy and our country I would delete this part «hundreds of thousands… loss for our economy and our country» of the quoted passage because it is focused on the cost of higher education rather than the ability of higher education to prepare students for the workforce. (Obama, 2009).»

Список литературы

1. Kodrzycki, Yolanda, K., (2002). Education in the 21st Century: Meeting the Challenges of a Changing World. Federal Reserve Bank of Boston.

2. National Assessment of Educational Progress, (2012). 2012 trends in academic progress.

3. Washington, DC: National Center for Educational Statistics.

4. National Governors Association Center for Best Practices, Council of Chief State School.

5. Officers. (2010). Common core state standards for English language arts & literacy in history/social studies, science and technical subjects. Washington D.C.: National.

6. Governors Association Center for Best Practices, Council of Chief State School Officers.

7. Obama, B. (2009). Remarks by the President on innovation and sustainable growth.

8. Retrieved September 28, 2009, from http://www.whitehouse.gov

9. Zhou, Mi., Vaccaro, Louis C. The Crucial Role of Higher Education in Regional Economic Development. University of Science and Technology of China, HEFEI, PR China (need full citation).

10. Zhou, Mi., Ma, Weimin., & Vaccaro, Louis C. Information Systems Application in Inter-Institution collaboration in Higher Education. University of Science and Technology of China, HEFEI, PR China (need full citation).

11. Zhou, Mi., Vaccaro, Louis C. Knowledge Innovation: A Strategic Approach to Promoting Knowledge Management. University of Science and Technology of China, HEFEI, PR China (need full citation).

Войти или Создать
* Забыли пароль?